Originalita se v dnešní době cení, a platí to samozřejmě i pro oblečení. Ovšem jak být originální, když máme k dispozici jen konfekci? Nejlepším způsobem je potisk, s jehož pomocí lze vylepšit i jinak fádní outfit.
Potisk neslouží pouze k sebeprezentaci
Pánská trička s potiskem, případně jiné druhy oblečení, jsou velice populární hlavně u lidí, kteří se chtějí nějak odlišit a zároveň ušetřit. Tímto způsobem si můžeme na tričko dát například logo své oblíbené kapely, vtipný nápis nebo cokoliv jiného. Ve fantazii se meze nekladou.
S pomocí potisku však není problém vytvořit i vhodné firemní oděvy, typicky třeba montérky. Často však stačí umístit firemní logo na trička, mikiny či kšiltovky. Vytvořit si tímto způsobem firemní identitu je rychlé a zároveň nenáročné na finance.
Potisk lze samozřejmě využít také k reklamním účelům. Nejsložitější je vymyslet vhodný úderný slogan, zbytek už je hračka. Z nositele takto potištěného oblečení se rázem stane mobilní billboard.
Zatímco však za využití opravdového billboardu je nezbytné platit horentní sumy, triko či mikina s potiskem stojí jen pár stovek. Navíc je to podstatně efektivnější řešení, jelikož billboardy mnoho lidí ignoruje už jen z principu.
Ani dárek s potiskem není ničím zvláštním. Jednak se může jednat o nějaký kousek oblečení, jednak ale i různé běžné užitkové předměty. Typicky se potiskem opatřují klíčenky, hrníčky a také polštáře. Jinak fádní polštář se tak může snadno stát díky potisku velmi atraktivním dárkem.
Vyplatí se připlatit si
I když je potisk textilu levný, není zadarmo. Proto se o to samé celá řada lidí pokouší doma svépomocí, ovšem s velmi pochybnými výsledky. K tomu, aby potisk na povrchu dlouhodobě držel, musí být vytvořen pomocí kvalitní techniky. Domácí nažehlování však do této kategorie nespadá.











